18 Mart 2013 Pazartesi

Pitch Perfect

 Bu ara müzikallerle başım dertte galiba sürekli karşıma çıkıyorlar kkk :D Ama başlıktaki filmi tavsiye üzerine dün gece 2 civarlarında izledim çok da fena sayılmazdı sanki bir şeyler yazılası yani^^

Gelelim içerik dedikodusuna :D Filmimiz acapella üzerine kurulu olduğundan Step Up ya da Glee tarzı müzikallerle karşılaştırmak ne kadar doğru olur bilmiyorum (hatta Step Up'ı çok başka yerlere de koyabiliriz ^^) bol bol farklı coverlarımızı dinledik yine. Coverlar olmadan asla zaten şarkı sudan karaya evrim geçiriyor sanki kkk :D Ancak filmde boşluklar ve gereksiz sahneler mevcuttu. İlk baştaki performansları görünce bir upsss what the hell? oldu ama git gide esas kızımız Superman tavrını takında ve cam güzeli kızlarımızı birinciliğe taşıdı. Treblemakers baştan beri iyiydi ancak onlara da hormon basmışlar gibi sahnedeki kükreyen hareketleri bizim futbol taraftarının maç izlerken takındığı tavrı gösterir nitelikteydi. O zaman önce final gösterileriyle videolara başlayalım *_* Treblemakers :)))






Zor iş yapıyorlar vesselam bu sesler ağızdan nasıl çıkar yahu sonrasında baya bir sıvı takviyesi gerekmiştir herhalde kkkk :D Barden Bella's :)))




Sonuç olarak demem o ki üniversiteye bağlılığınız varsa yani benim gibi lisans bitti bir de üstü olsun ben şu bankta kıvrılırım yeter ki mezun etmeyin boyutuna gelmişseniz bundan kaynaklı üniversite yapımlarını da seviyorsanız eee müzikle de bağlantınız varsa izlenilesi bir film :D Ama çok fazla beklentilere girip de sonra kulaklarımı kızartmayın kkkk :D Acapella demişken ben çok taktım buna da şimdiki videoda alakasız olsun acapellaya özel :))



Kiyafetsiz kaldım konuşamıyorum :D Bir müzikal daha afiyet olsun efendim. Sevgiler, saygılar vs... :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder