9 Eylül 2013 Pazartesi

Homosapiens: Sonradan Olma Bir Fangörlün Hikayesi ^^


Bendeniz homosapiens twitter ortamında ost'ları k-indieleri yüceltip k-pop da neymiş dedikten sonra tabiri caizse tükürdüğümü yalayıp çaylak fangörl oldum efendim ve işte bu da sonradan olma fangörllüğümün hikayesi. :)

Her şey kuzenimin beni Mubank teşvikleriyle başladı aslında. Hani konsere meyletmiyor değildim ama yine de ciddi olarak düşünmemiştim. Tabii gelenleri bilmediğimden kaynaklanıyormuş onu da sonra fark ettim. Çünkü Ft Island ve Super Junior'ı gelenler arasında görünce kendimi kaybettiğimi inkar edemeyeceğim hehe
Düşündük, taşındık adamlar Kore'den geliyor biz bir Arena'ya mı gidemeyeceğiz dedik ve şeytana uyduk.Gitmek konusunda kesin kararı verdikten sonra en yakındaki biletix şubesinden biletleri almaya gittik ama nasıl heyecanlıyız anlatamam. Aldık biletleri çıkıyoruz, şubenin olduğu yerde bir erkek giyim mağazasının içinde bu yüzden haliyle içi ful erkek hehe Benim bilet elimde oynaya oynaya kapıya gidiyorum hatta öyle ki bir ara alnıma yapıştırdım bileti kkkk Sonra birden poşetimi unuttuğumu fark ettim, ben koşa koşa geri dönerken çevremdeki millet de bana bakıp gülüyor yani bildiğiniz rezil oldum. Kapıda kuzenimle bir eleman konuşuyorlar hayırdır alnınıza bilet yapıştıracak kadar neye seviniyorsunuz diye kkkk Bilmiyor ki bu hatunlar vuslata erecekler :P Biletler elimize geçtiğine göre tek şey kalmıştı, o da beklemek. O ara ben olayın idrakinde değildim ta ki o müthiş gün gelip çatana kadar fufufufu

Günlerden 7 Eylül 2013 Saat 19: 15. Music Bank başlasın tatam tatam :D İçeriye geç alındığımızdan dolayı 15 dakika geç başladı konser ve bunun için sahneye çıkıp açıklamada bulunmaları ve özür dilemeleri, işte o an ilk vuruluşumu yaşadım kkkk Öncesinde grupların klip görüntüleri yansıtıldı sahneye ama nedendir bilinmez o klipleri içinde Miss A'inki yoktu hehe Üzüldüm mü hayır, zaten performansları da pek bir vasattı -_-

İlk çıkan grup Mblaq'tı. Yalan söylemeyeceğim kendilerinin dinlediğim pek şarkısı yoktu o zamana kadar ama adamlardaki enerji, dans, senkron mükemmelliğini ve Lee Joon'un eşsiz güzelliğiyle birlikte sunulmuş kıvrak dansını keşfedince fangörl olma yolunda süregelen aşamalardan birini daha atladım. Tabii bir de verdiği omuz ve böbrek dekoltesini demeden geçemeyeceğim çünkü salonun coştuğu tek dekolte bu oldu kkkk En çok da bu şarkı tabii ki beni benden aldı *~*



Ailee'nin performansı vardı sırada ve surprise karşımızda Üsküdar'a Gider İken'i söyleyen bir Koreli hehe O muazzam sesi sayesinde pek bir içime işledi şarkısı. Devamında da 3 şarkı daha söyledi ve yerini Ft Island'a bıraktı hohoho

Hong Ki her zamanki suratsızlığıyla pek tatlıydı, tabii yandan bağladığı saçı daha da bal kaymak yapmış keratayı :') I wish'i sunarken bir de Keşke demesi yok mu hele hehe Orada oraya sahneyi arşınladı durdu, hiç yerinde durmadı yahu ben yoruldum onun yerine :P O muazzam gür sesiyle enfes bir şov sundu kısaca. 




Gelelim Miss A'e -.- Sevenler kusura bakmasın ama ben hatunların performansında gayet oturdum ve pek izlemedim. Yani şirinlik yapmaktan başka bir şey yaptıklarını pek söyleyemeyeceğim. Suzy'nin falan dudağı şarkının gerisinden gidiyordu yani herkes kafasına göreydi, hayır ne yaptılar pek anlayamadım yani. Zaten pek de dinlemiyorum kendilerini kkkkk

Beast ovvv :D Salonun en çok coştuğu anlardan birini yaşattılar hehe Mblaq'ta olduğu gibi bunların şarkılarını da pek bilmeyerek gittim aslında ama performanslarını görünce eyy gafil ben dedim hehe Gerçekten enerjilerine diyecek laf bulamıyorum hehehe Bu şarkıda ışıklar ve grubun dansı salonu kendinden geçirdi :') 


Son olarak da bence gecenin en çok sempati toplayan grubu Super Junior :") Neden mi böyle diyorum, adamlar sahneden inmek bilmedi yahu, herkesin ellerini dokundular, fotoğraf çekildiler, Türk bayrağını alıp öptüler hehe aslında Dong Hae öptü hem de boynuna falan doladı kkkk Düşünüyorum da baya aşk yaşadı aslında bayrakla hehe En sona Sorry Sorry bırakıp nefis bir final yaptılar ^^ Bütün gruplar sahneye gelip konseri bitirmelerine rağmen yine en sona Suju kaldı, gitmek bilemediler bir türlü yıhyıhyıh Bu arada tabii Super Show tüyoları da vermişler, hadi bakalım inş canlarım kkkk Buradan bir de Kyuhyun'a ne kadar tatlı olduğunu söylemeyi bir borç bilirim :P Sunuculuk yaparken pek bir tatlıydı, bal lokum :")

Konserden sonra ne mi oldu, telefon, mp4 ve youtube playlistlerim baştan sonra k-pop oldu. Kara büyülere geldim Tanrımmmm -__- Ama bu kadar güzellikten sonra kendimi sahneye atmadığıma şükrediyorum ben hehehe Yeni bir k-pop konserinde buluşalım, n'olur yine gelin. Tadınız damağında kaldı bu homosapiens'in :")

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder